На жаль, ви не можете внести зміни в особисті дані пасажира в оплачений квиток.
Радимо оформити повернення автобусного квитка та створити нове замовлення з правильними даними.
Перед оплатою нового замовлення ретельно перевіряйте коректність введеної інформації. Перевізник може відмовити в перевезенні пасажиру, в квитку якого зазначені неправильні дані.
Перед створенням запиту на повернення рекомендуємо ознайомитися з добровільними умовами повернення автобусного квитка, що зазначені у вашому ваучері. При виникненні додаткових запитань звертайтеся до нашої Служби турботи про клієнтів.
Детально про те, як
повернути автобусний квиток.
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів